درمان را کاهش می دهد سموم حذف کراتینین و جلوگیری از دیالیز
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان را کاهش می دهد سموم حذف کراتینین و جلوگیری از دیالیز

درمان را کاهش می دهد سموم حذف کراتینین و DiálisisEl اجتناب از درمان حذف سموم درمان مهم از طب چینی در چین، استفاده شده است که برای کاهش کراتینین بالا و جلوگیری از دیالیز است. آیا شما احساس شگفت انگیز هنگامی که شما این را شنیده اید؟ این درمان واقعا موثر است؟ ادامه مطلب را بخوانید، شما می توانید پاسخ دریافت کنید.

به طور کلی، زمانی که سطح کراتینین بیشتر از 5 mg / dL یا 500 میلی مول / L است، خواهد شد به بیماران مصرف دیالیز پیشنهاد شده است. از آنجا که ضایعات بیش از حد وجود دارد و مواد سمی در خون تجمع می یابد، می تواند به آلودگی بر روی عوارض جانبی منجر شود و باعث بسیاری از عوارض جدی مانند تهوع، استفراغ، خارش پوست، خستگی، خستگی، و به همین ترتیب. دیالیز سریع ترین راه برای کاهش سطح creatimine بالا است، اما من می تواند عملکرد کلیه را بازیابی کنید، به طوری که اثرات شفا موقت است. علاوه بر این، دیالیز طولانی مدت ممکن است به برخی از عوارض جانبی جدی منجر شود.

در Shijiazhuang بیمارستان بیماری های کلیه، نشان می دهد از بین بردن سموم درمان برای کاهش کراتینین بالا و جلوگیری از دیالیز. اول، من بهبود پس از مصرف این درمان در طول یک دوره از زمان را نشان می دهد. از گزارش آزمون، ما می توانید ببینید که کراتینین سرم 1121-737 میلی مول / L کاهش یک بهبود بزرگ است، و وضعیت بیمار بهتر و بهتر با ادامه درمان می شود و در نهایت جلوگیری از دیالیز.

درمان از بین بردن سموم و کاهش کراتینین بالا جلوگیری از دیالیز.

در مرحله دوم، بیایید ببینید که چگونه درمان حذف سموم در حال کار.

این درمان بر روی طب سنتی چینی (TCM)، که توابع زیر بر اساس:

- حذف سموم و مواد زائد از سلول های کلیوی ذاتی و خون است، بنابراین شما می توانید یک محیط خوب برای خون پردازش بیشتر است.

- گشاد شدن عروق خونی و افزایش حجم خون در کلیه ها، این می تواند مواد مغذی و اکسیژن بیشتری به کلیه ها، که می تواند توانایی خود شفا از سلول های ذاتی کلیه بهبود و بازگرداندن عملکرد کلیه به ارمغان بیاورد.

از طریق یک روش سیستماتیک با درمان از بین بردن سم، شما می توانید سطح کراتینین بالا و جلوگیری از دیالیز. بنابراین شما می توانید یک پیش آگهی خوب برای بیماران مبتلا به بیماری های کلیوی است. برای کسب اطلاعات بیشتر از درمان، شما می توانید یک ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com یا whtsapp + 8615732170898 ارسال، ما می توانیم شما را با همه چیز کمک کند.





:: بازدید از این مطلب : 677
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 24 تير 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: